nedelja, 9. april 2017

Življenje povprečnega rekreativca

 Za svoj tokratni prispevek sem uporabil kar podnaslov tega spletnega dnevnika.
 Kot povprečni rekreativec nisem (več) zasvojen s tekom in v tem zapisu bo teka zelo malo ali, pravzaprav, skoraj nič. Ta konec tedna nisem tekel nič. Niti kilometra. Tek je pač nekaj, kar počnem, kadar me je volja in kadar si za to vzamem čas. Lahko bi rekel celo, da tečem takrat, kadar nimam početi nič drugega. 
 Eden od smislov vsakega, kateregakoli početja v življenju je tudi končno zadovoljstvo z opravljenim. Po vsakem ali skoraj vsakem teku čutim veliko zadovoljstvo. Zbrcal sem se ven, naredil nekaj koristnega zase, se sprostil, morda postavil dosežek, ki mi veliko pomeni, postavil kakšen rekord...za noben tek mi nikoli ni bilo žal.
 Je pa tek samo en, postranski del življenja. Lahko smo aktivni tudi drugače. Postavimo si neke cilje, se lotimo zadeve in slej ko prej bomo prišli do cilja, ki nas bo navsezadnje zadovoljil...
  Tako oddaljen od teka, kot sem trenutno, že dolgo nisem bil. Nekaj o tem sem namigoval v poročilu iz NajNaj malega maratona, Danes dodajam samo dve fotki projekta, ki je v tem trenutku popolnoma v ospredju: ta vikend je bila dosežena prva mala zmaga, do zaključka bo "padla" še kakšna netekaška sobota in še kakšna delovna nedelja.

Menjava 30 let stare prvotne ograje



Prej


Potem




Zaenkrat samo to, podrobnosti o poteku dela itd. pa potem, ko bo zaključeno. Čakata me še dve ograji, malce večji in ne tako enostavni, kot je tale ravna...



LP, rekreativni tekač vencelj


:::



Ni komentarjev:

Objavite komentar