ponedeljek, 10. avgust 2015

Tek na Talež, 9. avgust 2015

(Nordix Taležlauf 2015)

Lovska koča Talež leži na razglednem robu Jelovice v bližini istoimenske planine in včeraj je tam potekal 4. tek s startom na Savskem mostu v bližini Ribna pri Bledu, proga pa nas po 8,5 km teka po makadamskih cestah, gozdnih poteh in planinskih stezah pripelje do cilja pri lovski koči.

Dopustniške lekcije
Če hočeš imeti res pravi dopust, moraš nekam odpotovati! Tak dopust sva si privoščila začetek julija na morju in takrat sem v desetih desetkrat tekel. Potem dva težka službena tedna in sedaj dva tedna kolektivnega dopusta. Doma, pravzaprav v Danjah. Dela vse dni čez glavo. V dveh tednih samo štirje skupni poznopopoldanski vzponi na Ratitovec, teka nič. 

Taležlauf
In potem sem se v nedeljo zjutraj spomnil, da bi pa vendarle šla na Talež. In sva, ona po krajši varianti, jaz pa naokrog po progi, tekmovalno. No ja, niti ne tako zelo tekmovalno, bolj zato, da se nekaj dogaja, glede na količino in intenzivnost svojih "treningov" pa sem vendarle zadovoljen. Pa tudi paše, že dolgo nisem gnal telo na takih obratih...Tega pa itak ne morem pričakovati, da bi bil vedno hitrejši. EMŠO.
Trasa mi je všeč, tek v naravi, tekaški makadamski cestni klanci in bolj pohodniški planinski vzponi, najbolj pa mi ustreza zadnji spust s Tolstega vrha do koče. Organizacija dobra, kremšnite špica...

Rezultati so pa na Tekaškem forumu.

Se vidimo na kakšnem podobnem dogodku!
Aja, pa za SLO trail 100 sem se prijavil. Na cici varianto, najkrajšo, dobrih 50 km. Premalo kilometrov za kaj daljšega, čeprav jih tudi za UPT nisem delal več kot 100 na mesec. Pri 100 km me najbolj moti start ob 16. uri, garantirano celonočno, 100 milj (oz. po podatkih iz razpisa še kakšnih 20 km več) je pa sploh "tumač."










Ni komentarjev:

Objavite komentar