ponedeljek, 8. junij 2015

Ratitovški tekaški praznik 2015

Železniki, 7. junij 2015

Začelo se je seveda že veliko prej. Približno pol leta prej. Hoteli smo, da bi bil jubilejni 20. tek na Ratitovec nekaj posebnega, korak naprej. Danes lahko rečem, da je uspelo.

Tek je v sončne Železnike privabil lepo število tekačev, na trasah s ciljem pri koči na Ratitovcu (od mladincev do veteranov) jih je teklo dobrih 180, krožne proge za mlajše kategorije s startom in ciljem v Železnikih pa so privabile dobrih 50 tekmovalcev.
Če dodamo še sobotni prvi test hoje na 2 km v Železnikih in družinski tek, letos izveden drugič, potem res lahko rečem, da se je tek na Ratitovec razvil v pravi festival teka, za vsakogar nekaj.

Čeprav sprva nisem nameraval teči, sem se potem vendarle prijavil...in odtekel. Na srečo precejšen del proge poteka po gozdu, ki s svojo senco malce ublaži vročino. Predvsem spremenjeni del trase je bil dobrodošel, tek po stari trasi po asfaltu skozi Podlonk, na odprtem, bi bil večja muka.

Moj tek, pravzaprav bolj hoja, ne sodi med vrhunske dosežke, klanci pač...tako kot pravi Vilko, nekje v skalah v zgornjem delu proge: "dajmo, sedaj si na domačem terenu!"..."pa kaj mi pomaga domači teren, če ni energije, je vseeno, domač ali pa kje drugje".
In sem z rezultatom 1:34:42 pač zadovoljen. Tudi Aleksandrovo razmišljanje je na mestu: kaj mi pomaga priti 10 min hitreje, če sem potem "mrtev".

Rezultati (tisti na dolgi progi iz Železnikov na Ratitovec zaradi spremenjene trase niso primerljivi s prejšnjimi leti).
Fotk je nekaj že v poročilih na Tekaškem forumu, bo pa zagotovo še kakšna galerija...bom dodal...

To je bila moja letošnja 6. tekma, čez 12 dni bomo spet v teh koncih, na 100 kilometrskem Ultra Pušeljc trailu.

           

                                                Uživajte v vaši fizični aktivnosti!



Ni komentarjev:

Objavite komentar