sreda, 25. junij 2014

Pohod Zali log- Ratitovec

25. junij- dan državnosti
Deževno jutro in nič ne kaže, da bo čez dan kaj drugače. Na ta dan ŠD Senca Zali log vsako leto organizira pohod iz Zalega loga na Ratitovec , letos je to že 23. izvedba.
Prav vreme mi je šlo na roko, v lepem me čaka košnja, tako pa sem se po dveh letih spet udeležil tega pohoda. Ura ni določena, lahko greš kadarkoli do 14. ure, ko se uradno zaprejo kontrolne točke. Na Zalem logu sem bil malo čez 8.uro in po naklučju je prav takrat štartal tudi Andrej, da se mi na poti ni bilo treba pogovarjati sam s sabo.





Prvo polovico poti naju je še pralo, potem je dež ponehal. Hitela nisva, za pot sva (skupaj s postanki na dveh okrepčevalnicah, ki so jih letos "pokrivale" zaliloške gasilke) porabila 1 uro 50 min...za primerjavo: markirana je na 3 ure, v boljših časih pa sva jo zmazala v okrog 55 minutah. Je zelo solidna vertikala...
Kontrolna točka+ okrepčevalnica v Žagarjevem hlevu

Še ena na Podnu

Na Ratitovcu kljub prazniku danes ni bilo prav veliko ljudi, se pozna slabo vreme. Pojavila se je celo dilema, ali bi bilo smiselno v bodoče pohod v primeru slabega vremena prestaviti na kak drug dan, a odgovor je le en: dan državnosti je 25. junija, praznika ni mogoče prestavljati in če je to pohod v počastitev dneva državnosti, je to edini datum izvedbe!
Na cilju...pravzaprev na polovici poti, je bilo treba še dol
Pri povratku so mi "padle v oko" razvejane bukve v okolici žagarjevega hleva, v megli so izgledale kot iz kakšne grozljivke.
Tole je le ena, več v galeriji
Zali log

Celotna galerija 
Bi bilo zanimivo enkrat preveriti, v kakšnem času se jo da premagati. Rekord trase??

Ni komentarjev:

Objavite komentar