sobota, 18. maj 2013

Delo...

...delo in samo delo se kaže na vseh koncih. Kot sem že zadnjič napisal: "med prvomajskimi prazniki sem zaradi okoliščin naredil doma le 10% načrtovanega in sedaj na vseh frontah lovim izgubljeni teden. Dela čez glavo."
V službi imamo "povečan obseg del", poleg tega pa delam še na večih "domačih projektih" in v tem tednu se je vse skupaj odvijalo "od teme do teme" (o domačih projektih kaj več po zaključku, skupaj s slikicami).
Da je dela dovolj, je čisto v redu, slabo pri tem je, da:

- sem  iz dneva v dan bolj utrujen, konec tedna "cunja";
- že od 1. maja nisem tekel. Danes sem imel v planu KBK, bil sem prijavljen s plačano prijavnino, pa se ni izšlo.
Za povrh vsega pa bo v spremenjenih okoliščinah treba bistveno več časa nameniti kmetijstvu, ki je, žal, v resnici samo precej drag hobi.

Zaključek: projekte čimprej zaključiti (čeprav se v ozadju že kažejo novi), končno posaditi tisti krompir, ki ga zaradi časovnih in vremenskih ovir do sedaj še ni bilo možno ter končno spet obuti superge, sicer mi ne bo preostalo drugega kot to, da se nekje okrog svojega 6666. prispevka na Tekaškem forumu  ustavim in presedlam na forum "pod svojo streho" ali/in katerega od kmetijskih forumov. 
Bolj za šalo, v resnici to ne bo šlo, najboljši forum, TF, mi je dal in mi daje toliko, da...se me še ne boste znebili.


:

Ni komentarjev:

Objavite komentar