nedelja, 14. april 2013

S kanadio na "sprehodu"

Danes sem jih peljal...pravzaprav nesel...na sprehod. Superge (zanje sem sicer dal le 50€) sem dobil nekaj tednov nazaj, a sem jih do sedaj nenamensko uporabljal, kar pomeni, da sem jih imel le "zatalepš", obul sem jih za kakšen opravek, kam skočit... Zadnje čase me je predvsem zanimalo, ali bi si jih upal obuti za najnaj21. V tem času sem na trasi naredil dva kroga, pri prvem prejšno nedeljo sta bila v ekipi dva, obuta v kanadio, eden je imel prav ta model, eden prejšnega, in oba pravita, da sta z njimi povsem zadovoljna, če odštejemo mokroto v čevljih (ki niso GTX) zaradi snega.

Iščem odgovor na vprašanje!
Seveda najlažje tako, da jih obujem in grem na terene, kakršni nas čakajo v soboto. Vzponi, spusti, steze, kolovozi...ponekod suho, drugje blatno, tu pa tam še sneg...in sem šel: iz Železnikov v vas Kališe in naprej do 872 m visokega sv. Križa (ultraši s Škofjeloškega trekinga ste točko že spoznali), spustil sem se v Selca, tekel čez polje proti Dolenji vasi, se nato vzpel na sv. Miklavža (955m), spust na igrišče Rovn Selca, nato pa samo še tista dobra 2 (ali slabe 3) km na izhodiščno točko. V dveh urah sem dobil zanesljiv odgovor: copat je (kljub ceni) dovolj dober tudi za kaj daljšega in mislim, da se bom v soboto odločil za kanadio!

Ni komentarjev:

Objavite komentar