četrtek, 18. oktober 2012

Tekaško testiranje

Dolgo sem se odločal...in se sedaj končno odločil. Včeraj sem opravil tekaški test, pa ne bom na dolgo razpredal o postopkih, to je par tednov nazaj dovolj natančno opisal David na svojem blogu . Nimam kaj dodati, razen podrobnosti o protokolu v drugem delu: hitrost se je povečevala na dve minuti do 13,3 km/h, nato smo ostali pri tej hitrosti, povečevali pa smo naklon...
Neverjetna hitrost pri rezultatih: ustni  interpretaciji rezultatov takoj po testu je zjutraj na mailu za budnico poskrbelo   izčrpno šeststransko poročilo skupaj z diagrami, nasveti in poročili + video posnetki teka z zadnje in desne strani, ki pokažejo nepravilnosti (neoptimalnosti) v tehniki teka.
Za rezultate si  moram vzeti še nekaj časa, so pa dober pokazatelj, kje so rezerve...

Tekači smo v glavnem zelo skrivnostni
Kaj počnemo, koliko treniramo, koliko kilometrov in s kakšno intenzivnostjo pretečemo za trening...nekateri na vprašanje, koliko trenirajo, odgovarjajo, da nič...a na tekmah so vedno med najboljšimi...
Lahko bi objavil rezultate svojih testov, a jih ne bom, ostal bom (tekaško) skrivnosten...razen, če me kdo kaj vpraša in bom celo znal odgovoriti...

Zakaj sem delal test?
Mnogi test opravijo pred začetkom priprav na pomembno tekmovanje, nato hočejo videti napredek in se testirajo enkrat v vmesnem obdobju in potem tik pred glavno, "veliko" tekmo.
Pri meni to odpade. Sem vsestranski tekač, skoraj v vsakem trenutku pripravljen teči (skoraj) šprinte ali pa (ultra) maratonske razdalje, ravninske ali trail variante, prav posebej za določene tekme se pa že lep čas ne pripravljam več.
Tako točen odgovor na vprašanje tudi meni še ni popolnoma jasen. Morda je pa resnica v tem, da si človek pri določeni starosti hoče malce "pihniti na dušo"...srednja leta...

Kakorkoli že, Aleksej in Aleš sta v redu opravila svoje delo, rezultati niso odvisni od njiju, sem pa z njimi zelo zadovoljen, dajejo mi poleta za naprej in bržkone jih bom žez čas spet preverjal. Bržkone pri isti firmi! Ker sem zaenkrat zadovoljen!


Ni komentarjev:

Objavite komentar